Shabana Rehman - morsom? |
![]() ![]() |
Shabana Rehman - morsom? |
25.8 2005, 15:50:37
|
|
|
Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 532 Registrert: 29-June 04 Medlem: 1037 Donert: €0 |
Er Shabana Rehman morsom?
Er det noen som synes at denne komikeren er morsom? Hva blir det neste hun finner på, for å tiltrekke seg oppmerksomhet? Hvis hun ikke blir skutt av sine muslimske venner da... ![]()
-------------------- A COMPARISON BETWEEN MUHAMMED AND JESUS CHRIST
--- "Islam is a religion in which god requires you to send your son to die for him." "Christianity is a faith in which God sent his Son to die for you." John Ashcroft-- Attorney General, USA |
|
|
|
25.8 2005, 16:00:11
|
|
![]() Pokerspiller Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 1022 Registrert: 5-August 05 Fra: Oslo Medlem: 3488 Donert: €0 |
Synes ikke hun er så morsom akkurat nei. (men måtte le når krekar ble så sinna i fjor)
Men hun viser jo tydelig at hun tar avstand fra muslimske tradisjoner da. Og hun gjør jo absolutt sitt beste for å integrere seg i det norske samfunn... -------------------- Skal jeg knulle, så skal det være med en som vet hva han gjør!! |
|
|
|
25.8 2005, 16:06:42
|
|
![]() Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 3289 Registrert: 13-July 04 Medlem: 1058 Donert: €0 |
mulla-løftet og kysset med haugland er jo genistreker, jeg syns hun er tøff!
-------------------- AP = arogans-partiet. Martin Kolberg = Komiske Ali.
|
|
|
|
25.8 2005, 18:00:22
|
|
|
Flabbens Venner (FV) Gruppe: skitX.com refugee Innlegg: 1025 Registrert: 7-August 04 Fra: Jungel, Thailand Medlem: 1107 Donert: €0 |
Synest hun er kul, men hun traakket nok litt i salaten med dette rumpe stuntet.. Ikke at jeg bryr meg, men det virker som hun mistet respekt hos mange som tidligere likte henne. Rumpe greiene var bare for uorginalt og daarlig. Ikke noe spessielt tallent eller morsomt ved aa: *blaff* "se her, inn i mitt rumpehull!". Kysset var jo stilig men hun kunne ha tatt kreativiteten et par hakk lengre og funnet paa noe litt mer spicy/humoristisk enn aa blotte den pakistanske vulkanen.
Trenger man slapptiss asap, saa hvet jeg ihvertfall om en ting jeg kan tenke paa. Mullah loeftet var genialt. Det lo jeg godt av. -------------------- God: "Proof denies faith and without faith I am nothing!"
Man: "But you have given us proof, therefore you do not exist. QED." "Oh, my," says God, and disappears in a puff of logic. |
|
|
|
25.8 2005, 18:00:48
|
|
|
Blekansikt Gruppe: skitX.com refugee Innlegg: 366 Registrert: 5-November 02 Medlem: 220 Donert: €0 |
SITAT - Ytringsfriheten er viktigst, og det kommer det alltid å være for meg, sa Rehman http://www.nrk.no/nyheter/kultur/4996925.htmlHar prøvd, men klarer ikke helt å se sammenhengen mellom ytringsfrihet og rævflekking. -------------------- ))<<>>((
I hear there's rumors on the internets... |
|
|
|
25.8 2005, 18:12:28
|
|
|
Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 532 Registrert: 29-June 04 Medlem: 1037 Donert: €0 |
Nå ser det ut til at hun har roet seg litt.
På Bjørnson-festivalen i Molde ser det ut til at hun oppførte seg eksemplarisk... Kanskje hennes landsmenn har fått henne dit de ville ved å angripe søsterens restaurant med kuler og krutt? ![]() Shabana Rehman holdt tale i Alexandriaparken i Molde under åpningen av Bjørnsonfestivalen -------------------- A COMPARISON BETWEEN MUHAMMED AND JESUS CHRIST
--- "Islam is a religion in which god requires you to send your son to die for him." "Christianity is a faith in which God sent his Son to die for you." John Ashcroft-- Attorney General, USA |
|
|
|
25.8 2005, 18:35:16
|
|
|
Flabbens Venner (FV) Gruppe: skitX.com refugee Innlegg: 1025 Registrert: 7-August 04 Fra: Jungel, Thailand Medlem: 1107 Donert: €0 |
At muslimene angriper henne ser jeg paa som helt naturlig. Hva hadde vi ellers ventet? Det som irriterer mest, er at ikke fler ser at Islam er en voldlig og farlig kult/religion. kikket innom desi.no .. der sto det mye rart gitt..
-------------------- God: "Proof denies faith and without faith I am nothing!"
Man: "But you have given us proof, therefore you do not exist. QED." "Oh, my," says God, and disappears in a puff of logic. |
|
|
|
25.8 2005, 19:26:20
|
|
|
Hmm. Det ser det ut til at det står til liv ennå.
Se hva som står på nettavisen nå: SITAT Shabana angrer ikke - Om det er noe jeg angrer på, er det at jeg ikke ristet skinkene i tillegg, sier Shabana Rehman. Hehe -------------------- A COMPARISON BETWEEN MUHAMMED AND JESUS CHRIST
|
|
|
25.8 2005, 23:28:26
|
|
|
Medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 47 Registrert: 22-August 05 Fra: peace vally Medlem: 3519 Donert: €0 |
Syns ikke hun er morsom, men...
eg sko alltid pult na Mmmm litt i hekken. -------------------- A field... I need a field... A field in which to frolic!
reiemix |
|
|
|
26.8 2005, 7:18:39
|
|
![]() Pokerspiller Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 1022 Registrert: 5-August 05 Fra: Oslo Medlem: 3488 Donert: €0 |
Får litt mer sansen for henne når hun til tross for feige angrep på familien, fortsatt ikke vil gi seg.
Hun burde være et flott eksempel for framtidige muslimer i Norge. Håper bare hun ikke blir drept før hun har fått øynene opp på så mange muslimer som mulig. -------------------- Skal jeg knulle, så skal det være med en som vet hva han gjør!! |
|
|
|
26.8 2005, 7:23:46
|
|
![]() Commander aFFi Gruppe: Administrator Innlegg: 6046 Registrert: 28-January 03 Medlem: 2 Donert: 50 |
Siste nytt nå er vel at en som jobbet i restauranten som ble pepret med skudd hadde en god del "alvorlige uoverensstemmelser" med diverse lugubre folk i det pakistanske miljøet i Oslo, så det er ikke sikkert Shabana hadde noe som helst med dette å gjøre.
Men, dersom noe skulle skjedd med henne så ville det kun hjulpet èn gruppe mennesker; nemlig FRP'erne.. (og i verste fall Demokratene). -------------------- Magento Nettbutikk fra Trollweb > Trollweb.no
Norges beste Restaurant-guide! > Oregano.no Norges feteste T-skjorter! > DUFFYWEAR.com Verdens beste Magento-ressurs! > Magento Themes og Magento widgets |
|
|
|
26.8 2005, 7:52:25
|
|
SITAT Men, dersom noe skulle skjedd med henne så ville det kun hjulpet èn gruppe mennesker; nemlig FRP'erne.. Er det så ille da? De har jo rett i mye når det gjelder innvandringspolitikken sin. -------------------- Skal jeg knulle, så skal det være med en som vet hva han gjør!! |
|
|
|
26.8 2005, 9:09:37
|
|
![]() Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 3289 Registrert: 13-July 04 Medlem: 1058 Donert: €0 |
aFFi: Nå får du gi deg med denne anti-FRP kampanjen din da! Man får jo inntrykk av at du er sosialist jo!
-------------------- AP = arogans-partiet. Martin Kolberg = Komiske Ali.
|
|
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
Light utgaven av forumet | Klokken er nå: 10th September 2010 - 09:39 AM |