Værmodifisering - hysj hysj, Hvorfor hysjhysj i media osv? |
![]() ![]() |
Værmodifisering - hysj hysj, Hvorfor hysjhysj i media osv? |
5.3 2006, 2:44:47
|
|
|
Medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 30 Registrert: 4-November 05 Medlem: 3653 Donert: €0 |
Norges Forsvar, eller "NATO Cloud Corporation Norway", driver nå utstrakt testing av "rom-våpen" for værmodifisering/klimakontroll, overvåking og mind-control over Norge.
Disse bildene, tatt 4.3.2006, viser forskjellen mellom et kjemikalespor (barium, Aluminium m.m) fra fly som brukes til stor-skala værmodifisering og værkontroll og et vanlig spor (contrail) som består av vanndamp. ![]() Bildene viser et langt kjemikalespor. Så skrudde flyet av denen sprayingen. Det lille korte sporet etter flyet er en "normal" contrail som forsvinner raskt og bare er synlig kort etter flyet - mens kjemtrails sprer seg ut og blir til skyer som henger på himmelen hele dagen lang. 8.49: 9.35: HR 2977 IH - Space Preservation Act of 2001 definerer "chemtrails" som "space weapons system". Våpensystemet brukes sammen med direkte energi. "Star wars" våpensystemet chemtrails er en del av brukes til ulovlig (overalt, også innendørs) overvåking, værmodifisering og også tortur av lovlydige borgere. What chemtrails really are - The Short Scoop. Dette er et emne som berører alle som bor i Norge/NATO og puster. Jeg anbefaler sterkt å lese mer om emnet og se dokumentarer som Clifford E Carnicom, Chemtrails: Aerosol Crimes. Vær klar over at: "There will be counter-claims to the evidence presented within this film and you will be told that there is nothing to be concerned about, and that all is as it has always been. Your eye-witness accounts will be dismissed as unreliable. This dismissal by claimed authorities and officials will be in direct contradiction of fundamental psychical principles and your own common sense. But you will encounter it nonetheless. This dismissal now spans a time-period of more than five years, and it accompanies a grass-root awareness that has been reached by millions of concerned and engaged citizens. From this point on I urge you to use your own mind, to reach your own conclusions on the truth of the matter." (erfaring viser at slik informasjon i offentlige forum blir svart med "there is nothing to be concerned about, and that all is as it has always been". Dete er fordi "The ability of opponents to utilize computer bulletin boards to pass information and educate people must be met with an active program of disinformation and attack." (Codeword: Cabelspice. Jeg anbefaler sterkt å lese mer om emnet selv om desinformasjons-terrorister tilknyttet Politiets sikkerhetstjeneste og tilsvarende vil forsøke og så at "alt er normalt, det er ingenting unormalt som foregår). Russland beskrev våpensystemet slik: "The significance of this (HAARP-technology) qualitative leap could be compared to the transition from cold steel to fire arms, or from conventional weapons to nuclear weapons. This new type of weapons differs from previous types in that the near-Earth medium becomes at once an object of direct influence and its component." The committees reported that the U.S. is planning to test three facilities of this kind. One of them is located on the military testing ground in Alaska and its full-scale tests are to begin in early 2003. The second one is in Greenland and the third one in Norway." --The Russian State Duma, 2002 (Moscow Interfax). At "neste-generasjons" atomvåpen nå arrogant testes over Oslo-området uten noen offentlig debatt og med et media-lokk tilsvarende det lagt over sannheten om "terrorangrepene" 11. September 2001 bør tilsi at du bør kreve offentlig debatt og reise noen kritiske spørmål. Fra pil og bue gikk vi til krutt, fra krutt til atomvåpen - og nå fra atomvåpen til "romvåpen" (Chemtrails+direkte energi -med haarp-teknolog). Lær av historien og les om den første atomvåpen-testen ved Bikini: "Dette er helt trygt og ingenting å bekymre seg over" sa de dengang.: http://www.google.com/search?q=bikini+atomic+bomb PS: Værmodifisering er ikke noe nytt. Faktisk ble det FORBUDT i 1977 under Environmental Modification Convention: Convention on the Prohibition of Military or Any Other Hostile Use of Environmental Modification Techniques. Og det har skjedd mye de siste 29 årene... -------------------- |
|
|
|
5.3 2006, 12:00:19
|
|
![]() [root@localhost] Gruppe: Administrator Innlegg: 5950 Registrert: 22-August 01 Fra: Stavanger Medlem: 1 Donert: €0 |
Du har fulgt med i timen ser jeg.
For å bygge en konspirasjonsteori, bør man nemlig følge de ni reglene for suksess: SITAT "Experience shows that many conspiracies are made, but few succeed," wrote Niccolò Machiavelli, the famous theoretician of power, in his classic 1532 book The Prince. Anyone who wants to unleash a conspiracy theory should remember nine rules for success. Her er de ni reglene: SITAT 1. Doubt that anything in the world happens by chance, especially when it comes to disaster. Dismiss out of hand any existing explanation of an extreme event. 2. Take seemingly unrelated events, omens or statements and give them a new meaning. 3. Name an enemy. 4. Expose evil intentions, the more common the better. 5. Discredit authorities, politicians and officials as stupid or as being paid by the enemy. 6. Establish a club of perpetrators and cite it as proof of your theory. 7. Shield yourself from detractors and declare them to be wrong or in the pay of the enemy. 8. Issue warnings of looming evil acts by the conspiracy and stress the need to take action against them. 9. Call for people to be alert, for more helpers and for financial contributions. Kilde: Scientific American Mind 12/04 - bjorn -------------------- |
|
|
|
5.3 2006, 14:34:55
|
|
|
Flabbens Venner (FV) Gruppe: skitX.com refugee Innlegg: 1025 Registrert: 7-August 04 Fra: Jungel, Thailand Medlem: 1107 Donert: €0 |
SITAT Oyvinds: ...og mind-control over Norge Aha! Har lenge hatt mistanker om noe muffens. Dette forklarer jo litt -------------------- God: "Proof denies faith and without faith I am nothing!"
Man: "But you have given us proof, therefore you do not exist. QED." "Oh, my," says God, and disappears in a puff of logic. |
|
|
|
5.3 2006, 15:03:08
|
|
|
Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 534 Registrert: 12-March 04 Medlem: 761 Donert: €0 |
Kikket litt på hjemmesiden din jeg
SITAT De siste månedene har jeg lest om mange veldig rare “selvmord”. Hvis det plutselig står i avisen at jeg har tatt “selvmord”, så vet du med sikkerhet at jeg har blitt myrdet av myndighetene. Og hvis jeg plutselig blir “tvangsinnlagt”, så betyr det at jeg har blitt kidnappet og er i ferd med å bli torturert. Etter jeg la ut dokumentarer som beviser at “terrorangrepene” 11. September 2001 ble utført av myndighetene i USA og påpekte at myndighetene i Norge og statsmediet NRK bevisst lyver om både terrorangrepene 11. September 2001 og “terrortrusselen” har jeg fått, og sett, utallige trusler fra terroristnettverket “Politiets sikkerhetstjeneste” som antyder at denslags er vanlig prosedyre. Eksempler: Du er faktisk virkelighetens svar på karakteren til Mel Gibson i "Conspiracy Theory " Hvordan føles det ut å være den eneste som vet sannheten? -------------------- Before you critize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you critize them, you're a mile away and have their shoes.
|
|
|
|
5.3 2006, 15:24:26
|
|
|
Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 369 Registrert: 10-October 04 Fra: Oshlo Medlem: 1257 Donert: €0 |
Ang. bildene.
Når fly/raketter farer over himmelen, legger de bak seg en hvit stripe av kondens. Men er ikke det slik at om flyet går gjennom et luftlag med høyere temperatur, så vil ikke dampen kondensere? Altså man får et slik avbrudd i kondens-stripen. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? |
|
|
|
5.3 2006, 15:49:09
|
|
![]() [root@localhost] Gruppe: Administrator Innlegg: 5950 Registrert: 22-August 01 Fra: Stavanger Medlem: 1 Donert: €0 |
SITAT Altså man får et slik avbrudd i kondens-stripen. Har ikke svar på spørsmålet ditt, men slike avbrudd kan man også enkelt lage i Photoshop. - bjorn -------------------- |
|
|
|
5.3 2006, 16:16:04
|
|
|
Elite medlem Gruppe: ROOT Crew + Innlegg: 1622 Registrert: 9-October 03 Fra: Bergen Medlem: 398 Donert: €√-1 |
De som styrer media må jo være påvirket av disse tankekontrollvåpnene ... Nå begynner brikkene å falle på plass! Det er bare å finne fram aluminiumsfoliehattene, folkens
|
|
|
|
5.3 2006, 16:25:51
|
|
|
Flabbens Venner (FV) Gruppe: skitX.com refugee Innlegg: 1025 Registrert: 7-August 04 Fra: Jungel, Thailand Medlem: 1107 Donert: €0 |
Artig hjemmeside. Tok en titt jeg ogsaa.
SITAT "mind-control våpen (blant annet basert på voice-to-skull teknologi)" LOL Hadde de hatt noe slikt tror du ikke de ville brukt det i feks Irak eller andre steder i midtoesten isteden for rundt i Norge? Voice-to-skull.. SITAT » Hvorfor var dette flyet så nyskjerrig på meg? Paa bilde ser det ut som flyet var mellom 5,000-30,000 fot oppe. Tror du tar deg selv litt for hoeytidelig hvis du tror flyet var interesert i "deg". Du saa dem stirre paa deg igjennom cockpit vindu eller?SITAT » Hva er det for noe rart flyet har festet bak? Det kalles jet-motorer. Helt vanlig aa ha med slike hvis du skal opp i lufta.SITAT » Og hvorfor lar ikke myndighetene meg kjøpe surface-to-air raketter så jeg kan skyte ned sånne fly? Ja det hadde nok blitt bra! Det maa jo hvaere en spoek dette her! Eller? -------------------- God: "Proof denies faith and without faith I am nothing!"
Man: "But you have given us proof, therefore you do not exist. QED." "Oh, my," says God, and disappears in a puff of logic. |
|
|
|
5.3 2006, 16:45:42
|
|
![]() Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 3289 Registrert: 13-July 04 Medlem: 1058 Donert: €0 |
Jaja... kondensstriper kan jo til tider være høyst mystiske da:
![]() NB: Dette er bilde jeg tok selv for noen få uker siden, ikke noe juks! Får håpe dette bildet ikke er mer enn vår kjære konspiratoriker kan tåle... -------------------- AP = arogans-partiet. Martin Kolberg = Komiske Ali.
|
|
|
|
5.3 2006, 16:45:44
|
|
|
l337 medlem Gruppe: ROOT Crew + Innlegg: 2644 Registrert: 22-August 03 Fra: Trondheim Medlem: 341 Donert: €0 |
oyvinds:
Hvordan vet vi at det ikke er du som jobber for illuminati og ikke regjeringen vår? Du ser jo hvordan reaksjonene her er; folk ler og avfeier alt som latterlig konspirasjonsteorier. Dersom 1% av den mest kritiske informasjonen du legger frem skulle være sann, lykkes du jo fullstendig i å la oss tro det ikke kan være sant. Hvem jobber du for? CIA? Mossad? |
|
|
|
5.3 2006, 16:56:38
|
|
![]() Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 3289 Registrert: 13-July 04 Medlem: 1058 Donert: €0 |
Fra oyvinds webside:
"8.48: Hvordan får NATO Cloud Corp. skyene til å oppføre seg slik? Hvordan lager de “en ekstra sol” på himmelen? Ikke vet jeg, jeg er ikke ansatt i NATO Cloud. Corp. Og mye antyder at de neppe ville gitt meg jobb om jeg søkte." Har du hørt om bisoler? -------------------- AP = arogans-partiet. Martin Kolberg = Komiske Ali.
|
|
|
|
5.3 2006, 17:04:05
|
|
|
Har lenge hatt mistanke om at det brukes text-to-skull teknologi paa root.no for aa paavirke mine synspunkter. Man kan se kryptiske cyber-trails over hele Google, Yahoo og MSN.
*pakker pc'en inn i aluminiumsfolie* -------------------- God: "Proof denies faith and without faith I am nothing!"
|
|
|
5.3 2006, 17:47:33
|
|
![]() Commander aFFi Gruppe: Administrator Innlegg: 6046 Registrert: 28-January 03 Medlem: 2 Donert: 50 |
Jeg tok dette bildet forrige uke, og det ga meg mer enn èn aha-opplevelse kan dere tro!
Hadde vel egentlig ikke trodd at USA ville angripe Norge, men der tok jeg jammen feil. Lurte også litt på hvor bomben landet, men regner med de norske myndighetene har dekket over hele saken og gjemt unna de fjorten tusen ofrene slik at ikke engang NRK og TV2 får nuss i saken.. Skummelt! -------------------- Magento Nettbutikk fra Trollweb > Trollweb.no
Norges beste Restaurant-guide! > Oregano.no Norges feteste T-skjorter! > DUFFYWEAR.com Verdens beste Magento-ressurs! > Magento Themes og Magento widgets |
|
|
|
5.3 2006, 17:52:48
|
|
|
Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 795 Registrert: 16-November 05 Medlem: 3682 Donert: €0 |
Den der var virkelig uventet. Du kan jo høre etter om disse skyekspertene kan tolke denne... -------------------- I am 87% addicted to Counterstrike. What about you?
|
|
|
|
5.3 2006, 18:03:26
|
|
|
Jesus Freak Gruppe: ROOT Crew + Innlegg: 2286 Registrert: 4-April 02 Fra: Kr.sand Medlem: 118 Donert: €0 |
Vi kan ha det artig med slike ting som dette, fordi irrasjonliteten i det er så tydelig. Det synes dog for meg som om svært mange tar til ulike konspirasjonsteorier for å få oppmerksomhet eller forklare hvorfor ting ikke har gått slik man håpet.
Det er utrolig mange ganger jeg har hørt om hvordan folk forteller hvordan sjefen, parkeringsvakten, kommunen, naboen eller en hvilken som helst person er skyld i ens situasjon. Fordi effektiviteten og handlingene til en selv er det selvsagt ingenting å utsette på. Det er alltid "deres" feil. Fenomenet grenser litt mot religiøsitet også. Vi finner det i Islam, der Allah styrer din skjebne som han vil. Jeg har også sett det blandt kristne. Der det er djevelen sin skyld at man havner utpå, ikke ens egen. Jeg tror dette handler mye om å kunne plassere ansvar utenfor en selv. Og samtidig være den som gjennomskuer "fenomenet", og dermed blir en viktig person. -------------------- The greatest single cause of atheism in the world today is christians who acknowledge Jesus with their lips, then walk out the door and deny him by their lifestyle.That is what an unbelieving world simply finds unbelievable. - DC Talk
Les regler: Root | Livssyn | Rettskriving | Film: Jesu liv (online) |
|
|
|
5.3 2006, 19:42:57
|
|
|
l337 medlem Gruppe: ROOT Crew + Innlegg: 2644 Registrert: 22-August 03 Fra: Trondheim Medlem: 341 Donert: €0 |
SITAT(AAA) Vi finner det i Islam, der Allah styrer din skjebne som han vil. Du finner nok ikke så mange muslimer som handler tvert i mot religionen og skylder på Guds allmektighet. Derimot finner du muslimer som godtar negative hendelser som Guds vilje. En viss forskjell her.Ellers er jeg helt enig i resonnementet ditt. Man ser helt klart en viss fortjeneste de får av å fremlegge slike konspirasjonsteorier. |
|
|
|
5.3 2006, 21:17:33
|
|
|
Elite medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 807 Registrert: 23-November 05 Medlem: 3699 Donert: €0 |
Istedetfor å lese dette kospiratoriske mølet kan dere ta en titt på dette, mye mer interessant! Og pålitelig:
http://www.haarp.net/ Noen utdrag for å se hva dette dreier seg om: SITAT Put simply, the apparatus for HAARP is a reversal of a radio telescope; antenna send out signals instead of receiving. HAARP is the test run for a super-powerful radiowave-beaming technology that lifts areas of the ionosphere by focusing a beam and heating those areas. Electromagnetic waves then bounce back onto earth and penetrate everything -- living and dead. SITAT The above abilities seem like a good idea to all who believe in sound national defense, and to those concerned about cost-cutting. However, the possible uses which the HAARP records do not explain, and which can only be found in Air Force, Army, Navy and other federal agency records, are alarming. Moreover, effects from the reckless use of these power levels in our natural shield -- the ionosphere -- could be cataclysmic according to some scientists. SITAT " ... no matter how deeply disturbing the thought of using the environment to manipulate behavior for national advantages, to some, the technology permitting such use will very probably develop within the next few decades." SITAT As far back as 1958, the chief White House advisor on weather modification, Captain Howard T. Orville, said the U.S. defense department was studying "ways to manipulate the charges of the earth and sky and so affect the weather" by using an electronic beam to ionize or de-ionize the atmosphere over a given area. I det hele tatt mye interessant å lese her, og flere sitater fra offisielle kilder osv. - som man har sett nærmere på. -------------------- |
|
|
|
5.3 2006, 23:18:17
|
|
|
Medlem Gruppe: Vanlig bruker Innlegg: 30 Registrert: 4-November 05 Medlem: 3653 Donert: €0 |
SITAT(bjorn @ 5.3 2006, 12:00:19) For å bygge en konspirasjonsteori, bør man nemlig følge de ni reglene for suksess: "Konspirasjonsteori er et ord som brukes av hjernevaskede programmerte idioter og mennesker som er involvert i en faktisk konspirasjon. .. Dersom du har en fungerende hjerne bør du se på og bedømme tilgjengelig konspirasjonsbevis og se om det er tilstrekkelig til å presentere en sak i en rettferdig rettssal." Se på BEVISENE. Hvis jeg og en kamerat konspirerer om å rane en bank og så går og raner en bank uten å tildekke ansiktene våre så kommer naturligvis ikke Politiet og sier "Du, vi har en KonspirasjonsTeori om at dere har ranet banken". De kommer og sier noe slikt som "Vi har dere på video og kan bevise at dere var og ranet banken. Hvis du fortsatt ikke skjønner forskjellen på konspirasjonsTEORI og konspirasjonsBEVIS, så slutt å se på TV og prøv igjen etter 6 måneder. -------------------- |
|
|
|
5.3 2006, 23:26:10
|
|
|
SITAT(Frewo @ 5.3 2006, 15:03:08) Hvordan føles det ut å være den eneste som vet sannheten? Jeg er heldigvis ikke den eneste som vet sannheten. Og jeg ser det som ekstremt viktig at flere ser rundt seg og forsøker å forstå hva som skjer i verden, så jeg prøver å spre så mye objektiv faktainformasjon som mulig. Og det fungerer, stadig flere våkner opp hver dag. Og hvordan det føles? Vel, Politiets sikkerhetstjeneste driver ikke bare ulovlig overvåkning. De driver nå tortur av mennesker som tør fortelle sannheten der de beviselig lyver ved hjelp av "stille" våpen. Direkte energi våpen går igjennom veggene. ![]() Om du er genuint og ærlig interessert i hvordan det føles så ta en tur og snakk med naboene om hvordan det føles å bli torturert av Politiets sikkerhetstjeneste i eget hjem. Mikrobølgevåpen og andre direkte energi våpen som terrorist-nettverket PST bruker går nemlig igjennom veggene og plager også mine nærmeste naboer. En oversikt over slike slike tortur-våpen som finnes med 178 referanser: http://www.datafilter.com/mc/remoteBehavioralInfluence.html Patenter m.m: http://en.xiando.org/Mind_control Hvordan der er å leve med daglig tortur: http://www.datafilter.com/mc/protestResist.html http://www.us-government-torture.com/ Sjefen for terrorist-nettverket "Politiets sikkerhetstjeneste", kjeltringen "Jørn Holme", innrømmer gladelig i ren Adolf Hitler-stil at "Er det ikke straffbart, mener vi at det er politimesterens og PST-sjefens ansvar å treffe tiltak, utenfor påtalemyndighetens ansvarsområde." Jeg er "utenfor påtalemyndighetens ansvarsområde". De rettigheter Norsk Lov gir gjelder tydeligvis ikke lenger meg og andre som tør fortelle sannheten. -------------------- |
|
|
|
5.3 2006, 23:33:56
|
|
|
SITAT(Chub @ 5.3 2006, 15:24:26) Når fly/raketter farer over himmelen, legger de bak seg en hvit stripe av kondens. Men er ikke det slik at om flyet går gjennom et luftlag med høyere temperatur, så vil ikke dampen kondensere? Altså man får et slik avbrudd i kondens-stripen. Over 8km legger fly igjen "contrails", dvs. en kondens-stripen. Denne forsvinner på under 90 sekunder, den brer seg ikke utover og den blir heller ikke til skyer. Det er bare å følge med på himmelen og se etter selv, så vil du raskt forstå forskjellen på chemtrails og contrails. Du kan også lese fx http://www.acurse.com/essay_chemtrails.html http://www.carnicom.com/model2.htm Det bildet er bare ett av haugevis som viser flyene skru av chemtrail-sprayingen, fly videre uten spor, snu, flytilbake der de lager en stor sky og så skru på den hvite sprayingen igjen. Det er bare å følge med på himmelen og eventuelt holde deg unna TV/Playstation/annet sløvende en stund om hjernen din ikke fungerer tilstrekkelig til å at du skjønner at chemtrails er bevisst utslipp av kjemikalier for værmodifikasjon. -------------------- |
|
|
|
5.3 2006, 23:53:06
|
|
|
SITAT(astroleif @ 5.3 2006, 16:45:42) Jaja... kondensstriper kan jo til tider være høyst mystiske da: ![]() NB: Dette er bilde jeg tok selv for noen få uker siden, ikke noe juks! Får håpe dette bildet ikke er mer enn vår kjære konspiratoriker kan tåle... Det der er ikke "konsens" (=vanndamp). De kommer til å spraye mer over deg de kommende ukene, så ta flere bilder. Og når du ser slikt, så følg med og ta bilder med 10-20 minutters mellomrom. Du vil se at kjemikaliesporene brer seg ut og blir til skyer som varer hele dagen lang. Det der minner om "chemtrials med fingre": http://bariumblues.com/chemtrail_with_fingers.htm http://bariumblues.com/ har forøverig masse bra informasjon og viser også effekten av elektromagnetisk stårling: http://bariumblues.com/scalar_sky9-9-4.htm - noe jeg også har tatt masse bilder av her i Norge. Jeg anbefaler deg sterkt å ta flere bilder og legge dem ut på Internett. Grunnen er at Norges "forsvar" standhaftig står fast ved at "vi driver ikke værmodifisering og det er ingenting unormalt på gang". Grunnen til at jeg har tatt par tusen bilder av chemtrails / elektromagnetisme på himmelen / effekten av chemtrails osv er at det gjør det litt vanskeligere for dem å nekte Vær også obs på en ting: Media kommer neppe til å skrive om dette med mindre befolkningen utsetter dem for ekstremt press. Jeg har hatt kontakt med en god del journalister og de måter alltid en murvegg som setter en stopper når de prøver å publisere artikkler om emnet. Og mange tør ikke av en veldig enkel grunn: FRYKT. De som faktisk skjønner hva som skjer forstår at den ansvarlige organisasjoenn for chemtrail-operasjonen neppe er Kebab-bua på hjørnet.. -------------------- |
|
|
|
6.3 2006, 0:16:44
|
|
|
SITAT(miksta @ 5.3 2006, 16:25:51) Artig hjemmeside. Tok en titt jeg ogsaa. SITAT "mind-control våpen (blant annet basert på voice-to-skull teknologi)" LOL Hadde de hatt noe slikt tror du ikke de ville brukt det i feks Irak eller andre steder i midtoesten isteden for rundt i Norge? Voice-to-skull.. SITAT » Hvorfor var dette flyet så nyskjerrig på meg? Paa bilde ser det ut som flyet var mellom 5,000-30,000 fot oppe. Tror du tar deg selv litt for hoeytidelig hvis du tror flyet var interesert i "deg". Du saa dem stirre paa deg igjennom cockpit vindu eller?SITAT » Hva er det for noe rart flyet har festet bak? Det kalles jet-motorer. Helt vanlig aa ha med slike hvis du skal opp i lufta.SITAT » Og hvorfor lar ikke myndighetene meg kjøpe surface-to-air raketter så jeg kan skyte ned sånne fly? Ja det hadde nok blitt bra! Det maa jo hvaere en spoek dette her! Eller? Voice-to-skull kom 1973. Ikke forrige uke, ikke uken før. 1973. Gammel teknologi. Her er et eksperiment du kan prøve om du er genuint interessert. Hent meg i en bil. Kjør hvor som helst, hvor langt du vil. Du vil selv se og verifisere at to fly følger etter og sirkler rundt uansett hvor vi kjører. Du har muligheten til å selv se at så er tilfelle. Tusen takk for "oppklaringen" ang. jet-motorer!! Og jeg har prøvd å skrike etter flyene. Verken skrik eller fotografering sprenger flyene. Jeg kan jo prøve å kaste stein etter dem, men det ville neppe vært effektivt, det heller. Jeg er sikker på at surface-to-air raketter ville gjort susen!!! Jeg får vel høre på plata om de "kun'ke hjælpa meg med no' surface-to-air raketter?" -------------------- |
|
|
|
6.3 2006, 1:45:36
|
|
|
Elite medlem Gruppe: ROOT Crew + Innlegg: 1622 Registrert: 9-October 03 Fra: Bergen Medlem: 398 Donert: €√-1 |
SITAT(oyvinds @ 6.3 2006, 0:16:44) Her er et eksperiment du kan prøve om du er genuint interessert. Hent meg i en bil. Kjør hvor som helst, hvor langt du vil. Du vil selv se og verifisere at to fly følger etter og sirkler rundt uansett hvor vi kjører. Du har muligheten til å selv se at så er tilfelle. På en side morer jeg meg over dine utspill, på en annen side blir jeg litt bekymret for deg og lurer på om det er lurt å la deg bruke ROOT.no som medium. Jeg ser at du bruker overskriften "Øyvinds ville verden" på hjemmesiden din, og jeg håper dette vitner om at du ikke helt har mistet fotfeste ... Hva er egentlig ditt motiv for å komme med alle disse ville teoriene? Er det bare en performance? Så er jeg litt nysgjerrig på om du objektivt kan fortelle hva som skiller ditt tilfelle fra denne definisjonen på paranoia: 1. A psychotic disorder characterized by delusions of persecution with or without grandeur, often strenuously defended with apparent logic and reason. 2. Extreme, irrational distrust of others. http://dictionary.reference.com/search?q=paranoia |
|
|
|
6.3 2006, 2:06:37
|
|
|
SITAT(enquiry @ 6.3 2006, 1:45:36) Mitt motiv er å opplyse om at det finnes mer mellom himmel og jord enn du blir fortalt om på TV. Oppsøk denne informasjonen. Start med å se "Chemtrails: Aerosol Crimes" og noen dokumentarer om 911 som f.eks "911 - The Great Illusion" og "911 - Loose Change". para=overnaturlig. Ikke kast bort tiden på slikt, det finnes mye naturlig som er viktig for deg og din fremtid som du kan og bør lese om. Les f.eks om hvordan Perscott Bush, JP Morgan og Rockerfeller-familien finanserte bush. http://www.google.com/search?hl=no&q=presc...nanced%2Bhitler Les om hvordan Hitler brant ned sin egen Reichtag og sa "Terrorister! Terrorister! Gi opp rettighetene deres og godta tyranni og diktatur". Hitler overbeviste så folket i Tyskland om at det var i deres beste interesse å agressivt angripe andre land. Les så om 911 eller dokumentarene nevnt over, se på Patriot Act og Homeland Security og hvem som i dag er president i USA. Hmm??? Samme etternavn som hovedfinansiøren til Hitler? Etter en innside-job terroraksjon, så ble folket i USA overbevist om at det var i deres beste interesse å angripe andre land. Oioioi. Historien som gjentar seg?? Forskjellen mellom det tredje og det fjerde riket er stort sett at det fjerde riket har moderne chemtrails "star wars" våpenteknologi de nå tester og prøver ut (nestegenerasjons atomvåpen) - og at Norge gjennom NATO er en del av det fjerde riket. Jeg gir blaffen i hva du mener om meg, og hva du synes om det jeg skriver om. Men jeg ser det som viktig at du klarer å forstå at det er viktig å lese mer om emnene jeg peker på - uansett hvor... -------------------- |
|
|
|
6.3 2006, 2:41:56
|
|
|
SITAT(oyvinds @ 6.3 2006, 2:06:37) Mitt motiv er å opplyse om at det finnes mer mellom himmel og jord enn du blir fortalt om på TV. Oppsøk denne informasjonen. [...] Jeg gir blaffen i hva du mener om meg, og hva du synes om det jeg skriver om. Jeg synes det er bra at du er opptatt av ting som miljøvern og det å være kritisk til media. Det er positive egenskaper. Noe ganske annet blir det når du blant annet lar dette gå over i en besettelse og en forestilling om at du er forfulgt. Dette er dine ord: Still spørsmål. Vær kritisk. Tving dem til å begrunne hvert ord de sier, punkt for punkt, og krev en logisk redegjørelse. Ikke godta noe fra noen som ikke klarer å begrunne sine meninger. Ikke godta noe uten å selv ha vurdert og stilt spørsmål ved sannhetsgraden av det du blir presentert. http://oyvinds.everdot.org/Diary/index.html.no Jeg er helt enig. Vær meget kritisk, ikke minst overfor de kildene du selv har brukt, og deg selv. Og forvent at andre også utviser den samme kritikken overfor dine utspill. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Light utgaven av forumet | Klokken er nå: 10th September 2010 - 09:40 AM |